2010. április 28., szerda

Átalakítva


Nagyon rég, hogy ajándékba kaptuk ezt az öröknaptárat Balázzsal. Mivel Én csigamániás vagyok, ezért teknőc formájút kaptunk, mondván ez hasonlít a legjobban a csigára :-) Ezzel nem is lett volna semmi gond, csak kicsit csúnya volt/lett a teknőc (a nap kiszívta a színét és minden egyes törölgetésnél egy adag festék került a rongyra), teljesen beleolvadt a környezetébe, ezért mindig elfelejtettem átállítani rajta az aktuális dátumot...
Egy ideje már fontolgattam, hogy valamit csinálni kéne vele (kidobni azért mégse szerettem volna), mert így max. csak porfogónak jó.
Nekiestem csiszolópapírral, majd akril festékkel rávarázsoltam a csigucit a teknőc alapra és végül egy jó nagy adag lakkal tartósítottam.
Végre elkészült és most már mindig naprakészen csillog-villog nekem a diszkrétnek kicsit sem mondható zöld színével.

Nincsenek megjegyzések: